Veelgestelde vragen

Abonnement afsluiten

Wanneer gaat mijn abonnement in als ik mij aanmeld?

Een abonnement gaat in zodra de aanmelding verwerkt is. Dit duurt niet lang, u kunt al gelijk van de digitale diensten gebruik maken. Het eerste vakblad volgt later.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Om u aan te melden gaat u naar de website van het door uw gewenste vakblad.

https://www.vakbladelite.nl/abonneren/

Op deze pagina kunt u kiezen voor het abonnement wat het best bij u past.

U kunt kiezen uit de volgende opties:

Digitaal Digitaal Plus Totaal
Prijs Gratis € 9,95 excl. BTW € 94,25 excl. BTW
Tweewekelijkse nieuwsbrief Ja Ja Ja
Premium content 14 dagen 60 dagen 365 dagen
Digitaal archief/magazines 14 dagen 60 dagen 365 dagen
Favorieten opslaan Ja Ja Ja
Vakblad op de mat Nee 1 6
Korting op events Nee Nee Ja

Hoeveel kost een abonnement?

Kijk op de abonnementspagina van Vakblad Elite of in de bovenstaande tabel voor de prijzen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt een abonnement betalen met iDEAL, Automatische incasso of Overschrijving.

Ik woon in het buitenland, kan ik een abonnement afsluiten?

Dat kan! U betaalt wel bijkomende portokosten. Deze worden automatisch berekend bij het afsluiten van uw abonnement.


Abonnement wijzigen of opzeggen

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?

Na de eerste abonnementsperiode van 1 jaar, kunt u op ieder moment opzeggen. Er kunnen twee vervaldata worden gekozen. Wanneer u geen keuze aangeeft, hanteren wij de eerste variant.

1) Bij opzegging vervalt het abonnement aan het einde van de looptijd van het abonnement. De verlenging van het abonnement is vast wanneer de factuur in orde is gemaakt. Dit is ruim een maand voor de vervaldatum. Op de laatste factuur kunt u zien wat de vervaldatum is.

2) U kunt kiezen voor een opzegtermijn van 3 maanden. De maand waarin opgezegd wordt, telt mee als eerste van de 3 maanden. U ontvangt een creditnota voor de niet ontvangen nummers onder aftrek van € 10,- administratie- en transactiekosten. Het resterende bedrag wordt, indien van toepassing, aan u terugbetaald.

Hoe kan ik een abonnement stopzetten?

U kunt uw abonnement eenvoudig telefonisch opzeggen via: +31 (0)317 – 465 670

Ik heb gehoord dat de abonnementsvoorwaarden zijn gewijzigd, wat zijn deze precies?

Per 1 december 2011 zijn alle abonnementsvoorwaarden voor consumenten wettelijk gewijzigd. Dit betekent dat voor alle abonnementen op tijdschriften en kranten een vervaldatum geldt van 3 maanden na de opzegging. Dit geldt niet voor Business-to-businessbladen waartoe ook onze magazines behoren. Kijk bij Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen voor de opzegregels van AgriMedia.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

Bekijk de volledige abonnementsvoorwaarden.

Ik wil mijn adres wijzigen, hoe laat ik dat weten?

U kunt uw adreswijziging telefonisch doorgeven via: +31 (0)317 – 465 670 of vul ons wijzigingsformulier in.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen maar ik heb geen factuur. Wat moet ik nu doen?

Het kan natuurlijk een keer gebeuren dat een factuur u niet bereikt. Op de betalingsherinnering vindt u alle gegevens die u nodig heeft met betrekking tot de betaling van uw factuur. Wilt u een kopiefactuur opvragen, stuurt u dan een e-mail naar mail@agrimedia.nl met in de referentie: kopiefactuur. Vermeld in uw mail het debiteur- en factuurnummer en of u de factuur per post of per mail wilt ontvangen. Wij verwerken uw aanvraag binnen enkele werkdagen.


Profiel

Wat kan ik met een profiel?

Als u een profiel aanmaakt, heeft u al uw gegevens op één plek. Heeft u een abonnement afgesloten? Dan koppelt u makkelijk uw profiel aan uw abonnement om te profiteren van de digitale voordelen. Ook kunt u uw favoriete artikelen opslaan en hier terugvinden.

Hoe maak ik een profiel aan?

Een profiel aanmaken kan op twee manieren. Dit is afhankelijk van of u al abonnee bent of nog niet.

Geen abonnee: https://www.vakbladelite.nl/elite-digitaal/

U ontvangt dan automatisch 14 dagen toegang tot alle content op de website.

Heeft u al een abonnement en wilt u toegang tot alle premium content op de website? Via de volgende link kunt u uw abonnement koppelen aan uw profiel, mits u ingelogd bent.

https://www.vakbladelite.nl/account/

Hoe log ik in?

Inloggen doet u makkelijk door rechtsboven op het poppetje te klikken. Daar voert u uw gebruikersnaam en wachtwoord in.


Social media

Kan ik jullie volgen op social media?

Ja! U kunt ons op Facebook volgen. Klik hier om naar onze Facebookpagina te gaan.


Evenementen

Organiseren jullie evenementen?

Ja! Voor het vakblad Vakblad Elite hebben wij Melken voor Morgen in het leven geroepen. Bekijk de website van Melken voor Morgen voor meer informatie.

Als u een Totaal-abonnee bent, kunt u met korting naar onze evenementen.


Adverteren

Kan ik bij jullie adverteren?

Dat kan zeker! In de vakbladen hebben wij ruimte voor advertenties. Daarnaast versturen wij nieuwsbrieven en plaatsen we banners op de website. Voor meer informatie kunt u de website bezoeken: https://www.vakbladelite.nl/adverteren/


Heeft u nog vragen?

Heeft u een andere vraag dan hier beantwoord is? Neem dan contact met ons op via +31 (0)317 – 465 670.