Management | Premium

Omgaan met felle kritiek op Facebook

Wie actief is op social media, zoals Facebook, met bijvoorbeeld een bedrijfspagina, moet er rekening mee houden dat op enig moment een grote stroom aan felle kritiek kan ontstaan. Aan de hand van een ‘virtueel crisisplan’ kun je jezelf wapenen tegen de ongezouten en meedogenloze mening van honderden, zo niet duizenden mede-Facebook-gebruikers.

Dit is een Premium-artikel
Heb je al inloggegevens? Log dan in.
Wil je 14 dagen Premium ervaren? Maak dan een gratis proefabonnement aan.
Over de auteur: Wilbert Beerling
Wilbert Beerling groeide op een melkveebedrijf op. Sinds 2011 werkt Wilbert bij AgriMedia waar hij nu zorg draagt voor de samenstelling van de vakbladen Elite...
Meer over:
Management
Deel dit bericht: Facebook Twitter LinkedIn

Elite Nieuwsbrief

Nieuwsbrief Wil je ook de wekelijkse nieuwsbrief ontvangen en op de hoogte blijven van de ontwikkelingen op het gebied van melkvee?